SQUID jako ulehcovac hledani

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Čtvrtek Květen 5 19:33:20 CEST 2005

Michal wrote/napsal:
: > http://johnbokma.com/firefox/keymarks-explained.html - at nemusis dlouho
: > hledat :-)
:
: No a co to má společnýho se SQUIDem? TO že to umí OPERA, Firefox a
: určitě další je mi jasný, ale rád bych toto řešil na úrovni squidu.
:
: Když zadám do browseru jen třeba "g slovo" tak to browser (obecně)
: převede přeci na http://g%20slovo a pošle proxy. Squid zjistí, že URL
: obsahuje http://g%20 a odkaz předělá na http://www.google.com/search?q=slovo
:
: Asi jsem se špatně před tím vyjádřil, ale ve firmě používá 99% lidí IE
: a já bych jim rád tuto vlastnost zpřístupnil a hlavně pak bude
: jednoduché přidávat další klíčová slova ..

  V tom případě je potřeba podívat se do squidu co se stane, když někdo
napíše "g slovo" do řádku v MSIE (právě sledováním na tom squidu). Pokud
to bude něco smysluplného, tak do squidu aplikovat redirektor
(samo-doma-udělalo).

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>