odeslani mailu

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Čtvrtek Květen 5 21:45:57 CEST 2005

On Thu, May 05, 2005 at 05:54:03PM +0200, Peter Surda wrote:
> Ono ked tak vela ludi napise RTFM, tak asi to v tom ***** manuale vysvetlene
> bude, nemyslis?
mno je rozdil, kdyz nekdo prijde a zacne se ptat jak se instaluje a
zprovoznuje mailovy server aniz by se obtezoval si vubec precist zakladni
dokumentaci. ale pokud se ptam na jednu jednoduchou vec, a
misto toho, aby nekdo tu radku napsal, tak se objevi 10x naprosto zbytecny
prispevek, tak to uzira cas i me. me nebavi stale prolezat podobne prispevky a
hledat jestli mu tedy nekdo pomohl nebo ne. kdyz pomoct nechci, tak to proste
ignoruju.
nechci nikomu krivdit, ale mam pocit ze prispevky ve stylu RTFM jsou od lidi,
kteri nemaji cim prispet, ale chteji alespon neco rici svetu aby se necitili
uplne ignorovani tak si davaji aspon to RTFM, to vypada jako dostatecne cool
a nevyzaduje to nic predvest.
me take kolikrat nebavi kvuli jedne veci cist 5000 rakdovej man, tak se
zeptam. proste jednou musim neco udelat s necim, co neznam, nepouzivam a
pouzivat nebudu, tak proc bych mel travit tyden ucenim se s tim?
to je jako onehda jsem potreboval zobrazit hlavicku zpravy v outlooku, ve
windows nedelam uz leta, outlook jsem v zivote nepouzival. jak bych se asi
citil, kdyby mi kolega rekl, jdi si nainstalovat windows, office, kup si 1000
strankovou knihu o officech a RTFM. to by byl dosti neracionalni pristup, nemyslite?
ale to ti "chytraci" RTFM-mani tady prosazuji. tak co si o tom muzu myslet....
mk