TV-Out (GeForce 2 MX) a display pro PSOne

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Pátek Květen 6 00:08:55 CEST 2005

Dne čtvrtek 05 května 2005 19:29 sumix napsal(a):

> mam nasledujici problem: rad bych vyuzil TV vystupu na me graficke
> karte pro pripojeni displaye pro PSOne pres kompozitni vstup. Po delsim
> badani jsem TV vystup rozjel, ovsem problem je v obnovovaci frekvenci
> na TV vystupu. Pokousel jsem se v xorg.conf nastavit 50Hz potrebnych ke
> korektnimu zobrazeni na displayi pro PSOne, jak jsem se docetl na netu,
> ale bohuzel techto 50Hz je mimo  rozsah, ktery ovladace od NVidie
> akceptuji.

To je hloupost. TV out je právě 50 Hz, evenetuelně 60 Hz pro normu NTSC. To je
přesně to, co na tom vstupu PS ONE displeje má bejt.

Ty věci kolem powerstripu na netu se týkají pouze případu, kdy ten displej
připojujete na RGB signály VGA výstupu. Tam je skutečně potřeba přinutit
kartu, aby generovala synchronizaci odpovídající normě PAL nebo NTSC. Pokud
to máte přes kompozit, tak to musí jít rovnou a pokud nejde, tak máte buď
chybu v zapojení nebo ten TV out nefunguje.

Ctirad