odeslani mailu

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Pátek Květen 6 11:57:30 CEST 2005

On Fri, May 06, 2005 at 07:15:36AM +0200, Radek Liboska wrote:

> V yEnc, UUENCODE, BinHex? A s MIME hlavickama? Nejak jsem to tam nenasel a
> nevim o tom, prestoze mailx pouzivam uz trinact let. Muzete mne naznacit s
> jakymi parametry toho dosahnu?
> Samozrejme raw ano, ale to asi nemyslite, to je prasarna.

prasarna? ani ne. ja nerikal ze je to trivialni. jen jste tam psal, ze
narozdil od mailx muzete poslat binarni data. tak jen rikam ze s mailx taky:D
a neni to zase takovy problem. jen potrebujete neco, co vam to zakoduje do
base64(napr. cat soub | openssl enc -base64 ), a pak prepinacem "-a" poslete
mailx "Content-Type:" a jemu podobne hlavicky a je to:) u multipart to pak uz
holt musite delat pres docasny soubor, ale muzu rict, ze timhle
zpusobem ta zprava dojde alespon se spravnyma MIME hlavickama, narozdil od
ruznych jinych nejmenovanych grafickych klientu pod urcity jeden operacni
system.
a verte ci ne, uz jsem to parkrat i pouzil:)
ale mate pravdu, ze u mailx jsem tam zadne primo prepinace take nenasel. on totiz
take nic jineho skoro nedela, nez ze tam prida 3 hlavicky a vola sendmail. za
coz jsem mu ovsem velmi vdecny.

s pozdravem
a pranim hezkeho dne
martin kraus