SATA a DELL 370

Aleš Jakubec ales.jakubec na brano.cz
Pátek Květen 6 11:58:03 CEST 2005

Ahojte,
nemate nekdo prosim zkusenosti s instalaci RH AS 3.0 na Workstation DELL
D370? Stahnul jsem si z DELL webu ovladac - ata_piix-0.93c-1c. dd-ckem
prenesu na disketu a bootuji - linux dd. Po potvrzeni diskety z ni zacne
cist a pise ata_piix, ale pak konci hlaskou:
No devices of the appropriate type were found on this driver disk. (lsmod na
druhe konzole ata_piix nevypise)
Konzultoval jsem s podporou DELLU, a ti mi rekli, že ata_piix-0.93c-1c je
pouzit spravne.
Deska ma mit chipset Intel 925X Express (po rozdelani vidim jen prelepky
DELL). Na Intelu jsem nasel jen podporu pro SATA ve WIN.
Dik moc za pripadnou pomoc

Ales