Samba na RHEL-3.0 - vycerpani zdroju (dlouhe)

Pátek Květen 6 20:55:15 CEST 2005

On Wed, 4 May 2005, Zdenek Pizl wrote:

> Jako predtim se objevi X stovek procesu a Samba se odmlci. Nekdo ma
> nejaky napad, jak resit tuhle nemilou osklivou vec?

Co takhle nekam logovat, kdo se na tu Sambu pripojuje po siti?

Mohlo by to byt tim, ze se nejaky klient (ci klienti) zblazni a
zacnou otvirat spoustu spojeni na Sambu, ktera na kazde spojeni
forkne novy proces.

Zrovna ten uryvek z /var/log/samba/smbd.log vypada, jako by tam zrovna
vznikla (nejmene) dve nova spojeni behem jedine sekundy.