1120ap ovislink

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Sobota Květen 7 20:08:38 CEST 2005

zkusenosti s buildem vlastniho firmwaru primo ne. na czfree.net je tam o
tomhle konvertoru thread(tusim ze kdyz napisete ovis 1120 tak se tam
dostanete), kde jsou mimojine alternativni firmwary, ktere z
neho udelaji router. ja pouzivam ten co tam doporucuji a jedu v pohode. je na
tom normalni linux 2.4.18 tusim, busybox, iptables, dhcpd atd. chybi
tomu co mam dns-cache ci neco podobneho, co by delalo resolv pro klienty za
tim, coz je trochu nevyhoda. mozna to jiny firmware ma lepsi, nemel jsem cas
na to koukat.
co se tyce vlastniho buildu, tak si musite sehnat toolchain(ci jak se to...) rtl8181.
da se to stahnout, nejaky jsem si asi pred 2 mesicema stah, ale byl to opruz, protoze
to musite integrovat do systemu, zdrojaky od toho nejsou. je nejaky
opensource, ale v nem neni ovladac na tu wifi kartu co je v ovisu, protoze ten
driver je binarni, takze zadne nove jadro a pod:( jestli nemusite, tak na to
pecte. jestli to umite, a nacpete tam nejaky dns-cache, tak mi ho poslete:)
podle meho by nejlepsi byl naprosto novy firmware, ze ktereho by se vypraskalo
to strasny webovy prostredi(kus se totiz nastavuje pres web, kus z konzole) a
udelalo by se to jednoduse pres konzoli vsechno. chybi tam(mimo jine) iwconfig
a rodinka, ssh, ani nevim, jake firewall moduly jsou tam zakompilovane, protoze je to
zrejme staticke jadro. kdyz budete mit nejake zajimavosti, sverte se sem,
urcite si to rad poslechnu.
s pozdravem
martin kraus