1120ap ovislink

Honza Novacek konference na cimboraservis.cz
Sobota Květen 7 20:15:29 CEST 2005

> zkusenosti s buildem vlastniho firmwaru primo ne. na czfree.net je tam o
> tomhle konvertoru thread(tusim ze kdyz napisete ovis 1120 tak se tam
> dostanete), kde jsou mimojine alternativni firmwary, ktere z
> neho udelaji router. ja pouzivam ten co tam doporucuji a jedu v pohode. je na
> tom normalni linux 2.4.18 tusim, busybox, iptables, dhcpd atd. chybi
> tomu co mam dns-cache ci neco podobneho, co by delalo resolv pro klienty za
> tim, coz je trochu nevyhoda. mozna to jiny firmware ma lepsi, nemel jsem cas
> na to koukat.

tohle vsechno vim take.

> [...]
> driver je binarni, takze zadne nove jadro a pod:( jestli nemusite, tak na to
> pecte. jestli to umite, a nacpete tam nejaky dns-cache, tak mi ho poslete:)
> podle meho by nejlepsi byl naprosto novy firmware, ze ktereho by se vypraskalo
> to strasny webovy prostredi(kus se totiz nastavuje pres web, kus z konzole) a
> udelalo by se to jednoduse pres konzoli vsechno. chybi tam(mimo jine) iwconfig
> a rodinka, ssh, ani nevim, jake firewall moduly jsou tam zakompilovane, protoze je to
> zrejme staticke jadro. kdyz budete mit nejake zajimavosti, sverte se sem,

tohle vsechno take vim a presne proto bych rad vlastni FW, kde bych si
to udelal podle sebe.
Ten toolchain mam stazeny, jsou k tomu jeste k dispozici nejake patche
na radio, ale dost dobre nerozumim jak nato.

Honza Novacek