csacek z unicode

Josef Morávek josef.moravek na gmail.com
Neděle Květen 8 22:03:48 CEST 2005

To mame osetrene, v METE i v HTTP hlavicce  je UTF -8,
chceme  tim osetrit jen situaci / doufam ridkou /, kdy UTF-8
nebude pro klienta prijatelna.

Pokud by cely zdroj byl napr. v ISO-8859-2, tak to CSACEK
elegantne osetri  a neni ani treba vkladat do URL udaj o charsetu,
pokud je ale server v UTF-8, vznika tento problem.

Vzhledem k tomu, ze naprosta vetsina ceskych stranek jeste
neni v unicode, nemam prehled o tom, jakemu mnozstvi ceskych
navstevniku UTF-8 nevyhovuje.

Josef Moravek