samba 3 s ADS - write list pro uzivatele ignorovan

Ales Komarek a.komarek na aquasoft.cz
Pondělí Květen 9 10:40:21 CEST 2005

Ahoj,
mam problem s chovanim parametru samby v pripade *valid users* nebo
*write list*. Pokud jsou parametry smerovany na skupinu (napr. valid
users = @"Domain Users"), tak je vse vporadku a vse funguje tak, jak ma.
Ale jakmile uvedu primo konkretniho uzivatele, tak to nefunguje. Dle
uvedene konfigurace, se mi uzivatel pepa ke sdileni prihlasi, nebot je
to domenovy ucet, ale bohuzel jiz nema pravo do sdileni zapisovat
(samozrejme prava systemu tam jsou dostatecna). Drive mi to na sambe 2.x
fungovalo ikdyz to jeste bylo bez ADS.

Prostredi: Fedora Core 3, Samba 3.0.10, nakonfigurovan kerberos5 na PDC,
winbind pridan do /etc/pam.d/ login, system-auth a samba.
Buhuzel v logu samby ani na debug level 9 jsem nenasel nic zajimaveho.

Konfigurace samby (ostatni parametry jsou na default hodnotach):

   workgroup = DOMENA
   netbios name = pocitac
   server string = Linux Samba server (version %v)
   security = ads
   password server = pdc.domena.cz
   encrypt passwords = yes
   socket options = TCP_NODELAY SO_RCVBUF=8192 SO_SNDBUF=8192
   domain master = no
   preferred master = no
   wins server = pdc.domena.cz
   wins support = no