spousteni php apachem pod ruznymi uzivateli

Dracula007 dracula007 na atlas.cz
Úterý Květen 10 07:24:50 CEST 2005

No, nevim to jiste ale spis bych ocekaval ze to nejde, a to z toho
prosteho duvodu ze PHP je spusteno v ramci Apache, nikoliv jako
samostatny proces. Nefunguje to tak ze by Apache "prepnul" do konzole,
spustil si skript a nacetl si jeho vystup.

Ale uprimne receno mi prijde ponekud zvlastni ze i kdyz na nem
nastavite pravo zapisu pro kazdeho, tak ze to nejde smazat. Nikdy jsem
takovy problem jako vy neresil, ale nejdriv bych si overil jestli to
skutecne ta prava nastavi.

Kazdopadne ten soubor muze smazat apache, kdyz ho vytvoril. Mozna bych
ale zkusil ten system napsat nejak jinak - sel bych na to od lesa a
udelal bych to nejak "transparentneji". Napriklad PHP skripty lze
spoustet z prikazove radky, a potom samozrejme bezi pod uzivatelem
ktery je spustil.

t.v.

PS: Mimochodem - spojeni "obycejny uzivatel" a "napise PHP skript",
"smazat pres ftp" a "ssh" mi prijde ponekud komicke. Vam ne?