network fs

Dusan Zatkovsky msk_conf na atlas.cz
Úterý Květen 10 09:35:24 CEST 2005

> Aha tak to sshfs ozaj nema. Mne na tom vyhovuje, ze netreba separatne
> nastavovat privilegia, ze je to kryptovane a jednoducho sa pouziva.

Obcas su s tym problemy, najma ak sa pristupuje k suborom z toho ssh mountu aj
inak ako cez ten mount (napr. lokalne). Obcasne problemy so synchronizaciou
lokalnej "directory cache" a realneho stavu na vzialenom disku. Obcas, ked
spadne spojenie sa mi stalo, ze do najblizsieho rebootu som uz dany stroj
nenamountoval aj po obnoveni spojenia.

Ale inak pouzivam a OK.

--

S pozravom,