Pozkozena hibernace

Luděk Kolář support na dvdlinux.cz
Úterý Květen 10 11:33:17 CEST 2005

Quoting Jan Reznicek <reznicekj na lfhk.cuni.cz>:

> Dobry den, mam na notysku Mandrake 10.0 Off a podarilo se mi poskodit
> obraz systemu na swapu po predchozi hibernaci. Hlasi to:
>
> Resuming from device hda5
> Kernel panic:Resume machine: Unable to find suspended data signature
> (misspeled?)
>
> Existuje na to nejaky jednoduchy figl, jak rict kernelu, aby se na
> vykaslal a nastartoval normalni session?

Fígl neznám, ale šel bych na to tak, že bych nastartoval v rescue režimu z
instalačního CD, podíval se na /etc/fstab, případně zakomentoval na chvíli
swap, v zavaděči zakomentoval volbu pro resume a znovu aktivoval zavaděč, např.
lilo -v.

Po dalším spuštění by systém měl normálně naběhnout. Pak vše vrátíte zpátky.

L. K.

--
DVD Linux
P.O.Box 12