spousteni php apachem pod ruznymi uzivateli

Petr Vejsada daemon na svoboda.nospam.cz
Úterý Květen 10 12:50:18 CEST 2005

Zdenek Janis wrote:

> V teto myslence jsem stvoril skriptik (viz priloha) a nejak se mi
> rozchazi s vasim tvrzenim. Kde mam chybu?

protoze jste si ve Vasem skriptiku vybral adresar /tmp a ten miva sticky bit
(ls -ld /tmp a uvidite neco jako:
drwxrwxrwt   26 root     root        12288 May 10 12:49 /tmp/

to "T" v tech pravech adresare je dulezite a znamena presne to, co vam nejde -
ze soubor smi smazat pouze jeho vlastnik. Zkuste to v jinem adresari nez /tmp
(bez sticky bitu)

--
Zdraví
Petr Vejsada, správce svoboda.cz