vim a UTF8 (Was: vim v putty a UTF8)

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Úterý Květen 10 23:25:28 CEST 2005

Milos Prudek wrote:

> Nepomaha. To mam nastaveno od zacatku.
>
> Zjistil jsem ze to nesouvisi s putty ani s Windows. Stejny problem se
> projevuje i lokalne.
>
> Kdyz prenastavim LC_ promenne prostredi kompletne na cs_CZ.UTF-8, tak
> taky nepomuze. Pritom se samozrejme pokazi vzhled Midnight Commanderu,
> coz je dobry test na zapnuti UTF8.
>
> Graficky vim (gvim) normalne reaguje na :set encoding=utf-8, :set
> encoding=latin2 atd. Textovy vim na tyto prikazy nereaguje.
>
> Je to Mandrake 10.1, plně opatchovaný.

aaaaha.... neco podobneho mi dela terminal v praci.... pouzivam eterm a ten
nepodporuje ute-8 znakovou sadu... vysledek jste videl sam

ilicz

--
"Autobusova stanice je misto, kde zastavuji autobusy. Vlakova stanice je
misto, kde zastavuji vlaky. Na svem pocitaci mam pracovni stanici... ;o)"

David 'ilicz' Klementa
GSM: +420 721 811 539
ICQ: #137287977
mail: ilicz(zavinac)seznam(tecka)cz