Zpracovani fontu

Martin Špirk martin.konference na seznam.cz
Středa Květen 11 08:02:10 CEST 2005

Dne út 10. května 2005 13:27 Pavel Kankovsky napsal(a):

> Pokud nevadi trocha rucni prace, tak by mohlo fungovat, kdyby se pouzil
> nejaky editor, treba FontForge (http://fontforge.sourceforge.net/),
> k odmazani nepotrebnych znaku. Zrovna u toho FontForge by se mozna dal
> vyrobit i nejaky skript, co by to automatizoval.

Hm, rucni prace vadi, je to do programu, ktery bude generovat PDF a chci tam
vkladat jen pouzite znaky. Ale diky za tip.
Ja jsem nasel jeste ttf2pt1, ktery konvertuje TTF na Type1 a dokaze
zkonvertovat jen vybrane znaky. Ale je na me pomaly a ma hromadu memory
leaku, takze uz pisu neco vlastniho.

		Martin