RE: ClamAV - pomalost, daemon mod (delší)

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Květen 11 13:05:29 CEST 2005

Miroslav BENES <mailto:miroslav.benes na zdas.cz> wrote:
> No tak to už je něco ! Je mi trochu divné že otevírání vzorků virů ze

	A prave proto je vhodne provozovat tu daemon verzi...:-)

> souboru trvá tak dlouho (když se načítají opakovaně a jsou určitě v
> keši), ale asi s nimi před použitím dělá ještě nějaké harakiri.

	No co třeba z binarni reprezentace to prevest na tvar, se kterym se
da pracovat v pameti. Ocekavam, ze ta databaze bude komprimovana apod. -
proste veskera rezie spojena s bazi znalosti se provede u daemonu na zacatku
(+ vždy při reloadu databaze, definice, konfigurace..), kdezto u line
scanner při kazdem (vy)volani - jak vidite, rozdil je nejen markantni, on je
nekolikaradovy.