cedega a hry

zivotni na centrum.cz zivotni na centrum.cz
Středa Květen 11 19:13:07 CEST 2005

Dobrý den, přečetl jsem si na internetu několik for a stránek o
programu cedega (dříve WineX), který umožnuje spouštěni win
aplikací, ale jeho hlavní předností a výhodou je spouštení her v
Direct3D. Vyzkoušel jsem ho nainstalovat a hned jsem zkusil, jestli
zvládne hru Call of Duty, o ktere jsem se dočetl, ze po staženi
instalace upravene pro linux už není zadny problem. Instalace proběhla
nakonec uspesne, ale hra mi nešla spustit - psala, že nemůze najít
soubor "config_mp.cfg". Protože ale mám hru nainstalovanou i pod
windows, tak jsem tento soubor zkopíroval , od te doby mi hra při pokusu
o spuštění píše, že nemůže najít soubor "default_mp.cfg". Ten ale
ve win instalaci ani není, ale protože se nejspíše jedná o
defaoultní nastavení, tak jsem zkusil vzít soubor "config_mp.cfg"
zkopírovat ho a přejmenovat. Nefunguje to.

Mám to vzdát nebo má někdo nějakou radu?

Děkuji Mirek Chocholouš