Volba distribuce pro server

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Čtvrtek Květen 12 11:05:44 CEST 2005

M.Meduna wrote:
> Dobry den,chtel bych se zeptat na prakticke zkusenosti s chodem fedory na
> serveru. Budeme ted davat do firmy linux a tak me zajima,jestli je chod
> fedory(konkretne verze 3) s FW a NATem bezproblemovy nebo jestli je lepsi
> pouzit jinou distribuci na tyto veci?Casem na ten server presuneme i postu a
> www. Dale by me zajimalo,jaky mate nazor na pouziti SUSE 9.3 na
> serveru?Snazim se ziskavat informace,takze doufam,ze muj dotaz nikoho
> nenastve.
>
> --
>
> S pozdravem M.Meduna.

<noflame>
IMHO na serverove aplikace bych cpal spis Debina nebo neco tomu
podobnyho. SuSE mi prislo lepsi spis jako desktopovy OS...
</noflame>

ilicz

--
"Autobusova stanice je misto, kde zastavuji autobusy. Vlakova stanice je
misto, kde zastavuji vlaky. Na svem pocitaci mam pracovni stanici... ;o)"

David 'Ilicz' Klementa
mail: ilicz(at)seznam(dot)cz
ICQ: #137287977
GSM: +420 721 811 539