CODA filesystem

Ladislav Vaiz spam na new.nagano.cz
Čtvrtek Květen 12 15:31:34 CEST 2005

> po danom FS chcem to aby som mohol pracovat s datami aj offline a aby
> sa automaticky syncli ked som online a nemusel s tym nic robit. NFSv3

Ja pro tyto ucely pouzivam rsync. Znamena to pred odpojenim spustit
skript, kde jsou dva prikazy rsync -u (tam a zpatky). V odpojenem stavu
nesmite menit stejne soubory na obou mistech, jinak o starsi verzi
prijdete, konflikt to nepozna.  Po pripojeni opet spustite skript a je to.

Dalsi nevyhoda je, ze nepozna vznikly soubor od smazaneho, tak je treba
soubory mazat na obou mistech. Zase to ma vyhodu, ze jsou data ulozena na
normalnich filesystemech, coz u fs typu coda nebo intermezzo neni.
Take je vhodne synchronizovat cas, ale to asi plati vsude.

La'd"a