Nedostupne odpovedi pana Janouska

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Čtvrtek Květen 12 16:34:55 CEST 2005

	Zdravím,

	dovolím si vstoupit do Vaší debaty...:-)

Chlopcik Ales <mailto:chlopcik na vojnem-plzen.cz> wrote:
> 	Konferenci ctu pres NEWS. Jiz delsi dobu (mesic ?? :-)
> se bohuzel
> nedovidam, co k nekterym tematum napsal p. Janousek, nebot jeho
> prispevky jsou EXPIRED. Ma podobny problem jeste nekdo a nebo

	Těší mne Váš zájem o mé příspěvky a rád bych tomu také přišel na
kloub. Nejsem si vědom nějaké podstatné změny nebo upgradu zmíněného stroje
merlin.fonet.cz v průběhu posledních měsíců (a vím to docela přesně, protože
jsem se věnoval téměř celý jinému projektu).

	To co popisuje kolega Klementa je na jednu stranu pravda, ale škoda,
že z té hlavičky nevzal více...:-):

- vycházím z mailu, co dorazil do konference včera -
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/236468-full.html

	Ta hláška u X-Spam-Report je dle mého názoru zavádějící, ale může za
ni milter-spamc a to tak, že on trubka přepokládá, že X-Spam-Report se v
defaultním nastavení doplňuje pouze při pozitivním spamu... - já jsem ho
však (konfigurací) přinutil aby to dělal pro každý mail a to z toho důvodu,
abych mohl zjistit proč nějaký mail, který je evidentně spam (odhadem 2-3
zprávy měsíčně) prošel... => je pod hranicí a já jinak nezjistím, jaké testy
mu dali jaké skóre.

	Nicméně všechny hlavičky X-... jsou "user-defined" a měli by je
vzájemně využívat pouze systémy, které ví co dělají... Já osobně dělám
filtraci na úrovni MUA na X-Spam-Flag YES | NO a ostatní hlavičky používám
jen pro průzkum příčin ať už pozitivních nebo negativních...

	Nemohu vyloučit, že jejich přítomnost je senzitivní pro SMTP <->
News bránu...