nenarocna distribuce na HW?

Yandos fakeaddress na fakemail.cz
Pátek Květen 13 07:40:43 CEST 2005

Dobry den,

mohl by mi prosim nekdo poradit s volbou nebnarocne distribuce na
pamet a misto na disku? Cetl jsem, ze nekdo beha posledni verzi
na 486 :) Takovou sunku nemam, ale neni to o moc lepsi - 16mb a P 120
2gb hdd. Bude to spise router nez server, ale chtel bych, aby to umelo
sdilet disky pro windows (samba) a aby na tom bezel rsync (btw. opravdu
nikdo nevite jak zprovoznit ty hesla v rsync? Zatim zadna odpoved:(
Zkousel sem Fedoru 3 a na Celeru 2.4 s 256mb ram to dost swapovalo,
kdyz sem otevrel vic terminalovych oken v gnome + firefox. Nevim jestli
to je jen muj pocit, ale fedora mi prijde pekne nenazrana :( A to sem
ji instaloval s minimalni instalaci+x+gnome.

Dekuji za kazdy nazor. Btw. sem linuxova lamka, tak pokud jsem s necim
uplne vedle, tak mi to prosim prominte :)

Y.