Jak pripojit WinXP k domene na Sambe

Pavel Spalek paspa na seznam.cz
Pátek Květen 13 10:26:17 CEST 2005

Ales Blinka wrote:
 > Upozornuji, ze jsem se prihlasil pod uctem, ktery ma
 > prava administratora. Nebyl jsem primo administrator.
 > To by snad nemelo vadit, ze?

uz to tady nekolikrat probehlo, uzivatel pod kterym tu stanici pridavas
do domeny musi mit uid=0 (tedy az do verze samby 3.0.11, ted uz jde
nejakym zpusobem tohle pravo delegovat ale zatim jsem to nezkoumal);
nemel bych to tady rikat nahlas, ale obvykle to delam tak ze si i do
smbpasswd pridam roota, zaregistruju stanici a pak roota zase smazu
(samozrejme jenom ze smbpasswd  ;-) Jinak to lze ciste vyresit mapovanim
uzivatelu v /etc/samba/smbusers

mej se Pavel