boot z externiho disku

Sobota Květen 14 15:27:29 CEST 2005

On Thu, 12 May 2005, JF wrote:

> Byvalo snad neco takoveho - loadlin.exe, zda se to ale
> stare a nevim, jestli by to fungovalo na externi disk.
> Ma s tim nekdo zkusenost?

Ano, mate pravdu, jmenovalo se to loadlin.exe.
Podle mne bude hlavne problem v tom, ze nacist linuxove jadro a spustit
ho lze udelat pod DOSem, mozna pod W9x (kdyz se prepnou to toho pseudo-DOS
modu), ale po jinymi wokny to asi nepujde.

Proste bude lepsi, kdyz si s tim diskem vezmete na cestu i pocitac. :)