GRUB na secondary master

xthovt xthovt na seznam.cz
Neděle Květen 15 11:13:02 CEST 2005

Dobry den,
mam problem se svym primary master diskem,
proto jsem se rozhodl zkopirovat cely system na /dev/hdb5,
bootovat z disku hdc (na hdb jsou windowsy) a ten spatny disk vyreklamovat.
   Narazil jsem ale na par problemu s GRUBem:
zmenil jsem jeho nastaveni, tak jak by melo odpovidat novemu rozlozeni
systemu:

default=0
timeout=5
splashimage=(hd1,4)/boot/grub/splash.xpm.gz
hiddenmenu
title Linux
       root (hd1,4)
       kernel /boot/vmlinuz-2.6.11-1.14_FC3 ro root=/dev/hdb5 rhgb quiet
       initrd /boot/initrd-2.6.11-1.14_FC3.img

pote jsem prikazem $grub
grub> root (hd1,4)
grub> setup (hd2)
grub> quit

nainstaloval grub do MBR /dev/hdc disku, jenze po rebootu se mi napise
jen "GRUB" a pak uz nereaguje.
   Nevite nekdo co/jak udelat?

Dekuji

   --Jiri Caha