drivery ATI (X700) - jake mate zkusenosti?

Tosuja tosuja na post.cz
Pondělí Květen 16 14:13:04 CEST 2005

Zdravim,
nemam notebook, ale relativne novou grafiku ve stolnim pocitaci (Radeon 9800).
Pro me vyuziti (v temer zadne 3D, pouze video) funguje vse, co ma, jenom se
mi nepodarilo rozchodit vystup na televizi - vzdycky jsem skoncil cernou
uspanou obrazovkou.
Podpora 3D je slusna - je to relativne pomale ale jede to.
Problemy s konzoli nemam, mam ji textovou.
Debian mam taky (sarge, vlastni jadro), opet bez problemu (resp. za problemy
nemuze distribuce).
Suspend mi nefunguje, pokud je natazen jaderny modul fglrx.ko, nebo jak se
jmenuje. Presneji - funguje, usne, ale probudi se do zmateneho obrazu a
zatuhleho systemu. Mozna by to slo vyladit (odebrani modulu pred
uspanim...), ale nechtelo se mi s tim hrat.

Hodne stesti, Tosuja

--
Petr "Tosuja" Klima
e-mail: klima (at) thenet (dot) ch