propustnost aneb data-throughput

temporary temporary na jannovak.cz
Pondělí Květen 16 19:13:55 CEST 2005

zdravim,

mam nasazovat router, Cisco. zda se vsak ze vzhledem k jeho cene bude
zakaznik pravdepodobne uvazovat o alternativnim reseni... rad bych
nabidnul i linuxove reseni.

jedna se o 3 nebo 4 linky, ktere se budou podle ruznych parametru
routovat urcitym operatorum.

Pri zkoumani parametru cisco routeru jsem narazil na prametr
"data-throughput" propustnost, udavajici mnozstvi dat ktere se uspesne
prenese mezi dvema uzly za jednotku casu.

jak podobny parametru urcit na linuxovem stroji?

zajima mne teoreticky, protoze je mi jasne ze realny je zavisly na hodne
na tom co s packetama vsecko delam
(firewalling, VPN, VLAN a pocitani statistik prenesych objemu)

HW bude pravdepodobne MB Intel, CPU(P4), dostatek pameti.. ?
sitovky 100Mbit
distro debian sarge s kernelem 2.6

zkoumal jste jiz nekdo neco podobneho?

existuje nekde na webu nejake "srovnani" ?

diky za kazde uzitecne info :)
--
temporary

ICQ  :: 131713994
mail :: temporary (at) jannovak (dot) cz

   .''`.
  : :'  :
  `. `'`
    `-