tisk z linuxu pres sit na windows print server

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Pondělí Květen 16 20:36:23 CEST 2005

Pro tisk použijte CUPS. Pro nastavení síťové tiskárny obsahuje vše
potřebné CUPS sám o sobě. Pro tisk na tiskárnu sdílenou z Windows budete
potřebovat klienta SMB (konkrétně smbspool - balíček smbclient či
samba-client).

Pro konfiguraci tiskárny pak použijte webové rozhraní CUPSu na adrese
http://localhost:631/, ve kterém zvládnete tiskárnu nakonfigurovat. Pro
tisk na tiskárnu sdílenou z Windows zadáte cestu ve formátu
smb://<uživatel>:<heslo>@<server>/<tisková_fronta>.

Slávek.