Volba distribuce pro server

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Úterý Květen 17 07:53:11 CEST 2005

Vcera jsem to zkousel.... stahnul jsem si netinst.iso (cca 100MB).
Nainstaloval se mi zaklad... Pak jsem si doinstaloval kdeco dalsiho co
jsem potreboval.... uhrnem se mi postahovalo asi 300MB balicku... to uz
je unosny, pri propustnosti dnesnich linek.... ;o)

ilicz

--
"Autobusova stanice je misto, kde zastavuji autobusy. Vlakova stanice je
misto, kde zastavuji vlaky. Na svem pocitaci mam pracovni stanici... ;o)"

David 'Ilicz' Klementa
mail: ilicz(at)seznam(dot)cz
ICQ: #137287977
GSM: +420 721 811 539