Jak pripojit WinXP k domene na Sambe

Josef Polách polach.j na pbsvb.cz
Úterý Květen 17 08:17:35 CEST 2005

Michal wrote:
> [...]

Taky jsem se s tím potýkal, zkoušel jsem to nastavit pomocí
Apsfilteru (mám Slackware) a nakonec jsem si sesmolil takový
skriptík, který mi stačí, protože stejně moc netisknu.
Znamená to pro mne udělat si předtím ten soubor ps, pro
někoho je to krok navíc (mně to nevadí, protože převážně
tisknu cestou TeX-dvi-ps).

Ale s tím smbclient se to dá nějak zamontovat do filtru, aby
to tisklo rovnou třeba i z aplikací používajících GUI.

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
#/bin/sh

printf "%s\n" "Zadej jméno souboru pro tisk, Enter pro tisk.ps"
read tisk

if [ -z "$tisk" ]; then
   tisk="tisk.ps"
fi

if test -f $tisk
   then cat $tisk | gs -sDEVICE=ljet4 -dNOPAUSE -r600x600
-sOutputFile=- -q - |  smbclient "//pocitac_s_tiskarnou/HP
LJ 1200" -c "print -" -U uzivatel%heslo
   echo "Tiskne se soubor $tisk"
else
   echo "Takový soubor neexistuje"
fi

Omlouvám se, že neodpovídám přesně, kam to patří, ale

Pohoda, hezký den

Josef

--
.- Josef Polách - kontrolor/quality inspector -.  .--.