propustnost aneb data-throughput

moje moje na kalhotky.net
Úterý Květen 17 09:32:31 CEST 2005

Petr Klíma píše v Út 17. 05. 2005 v 08:49 +0200:

> Mate nejaky priklad takove "dobre praktiky"

To dost zalezi na cilovem pouziti :-(
Jinak to bude vypadat pri filtrovani nad 192.168.0.0/16 a jinak nad /24
A pak zalezi jestli server, nebo router a kolik pravidel je vlastne
potreba. Minuly tyden jsem spolecne s jednim studentem delal zakladni
testy propustnosti v zavislosti na poctu pravidel a tom jestli je to
strom, nebo ne. U stromu propustnost prilis neklesa, protoze maximalni
pocet projdenych pravidel je nizky. u linearniho razeni je od urciteho
poctu dost razantni pokles (urcity pocet je silne zavisly na velikosti
L2 cache). Pokud chcete, tak muzu nekde vystavit vysledky.

MOJE

P.S. Pokud chcete rychy firewall na intelu, tak nejlepsi je Pentium-M s
2MiB L2 cache :-).

--
Konir Tomas
Czech Republic