propustnost aneb data-throughput

moje moje na kalhotky.net
Úterý Květen 17 10:48:47 CEST 2005

Petr Klíma píše v Út 17. 05. 2005 v 09:50 +0200:

> No momentalne resime jak to dobre udelat pro sit se 150 IP s uplinkem
> 4mbit. Predpokladam ze Celeron na 1G by to mel zvladnou i kdybysme to
> zbaslili.... Je to tak?

150 ip neni moc, ale pokud muzete pouzit CPU s vetsi L2, tak to
udelejte. Muzete na tom jen vydelat. (4mbit s cca 150ti IP mam "po ruce"
a ridi ho nejaka P3 na 650 a neni tam zadny problem (dela NAT, proxy a
dalsi drobnosti a nestezuje si)).

> To by urcite by zajimavy clanek pro (Root.cz|ABClinux|[neco co ctete o
> linux]) ...

Clanek nevim, protoze nejsem prilis dobry psavec. Ale muzu se pokusit.
Rozhodne to behem dne/dvou vystavim. Jen tomu zkusim dat nejakou formu.

MOJE

--
Konir Tomas
Czech Republic