qmail+filtr spamu

Lubomír Klubus lubomir.klubus na orgrez.cz
Úterý Květen 17 11:03:33 CEST 2005

Doinstaluj si lokálního doručovatele maildrop,
myslím, že pravidla qmailu na to stačit nebudou.
Návody viz internet - nemusíš maildrop instalovat s velkým množstvím voleb,
stačí defaultní instalace.
Ale problém jsem měl u kombinace qmail+maildrop s nalezením shellu,
 takže do filtrů maildropu doplňuju řádek SHELL="/bin/sh"

Pro filtrování SPAMu od NESPAMU používám takovýto obecný skript
(ale pozor já mám qmail-ldap, tam je veškerá uložená pošta pod jedním UID a
jendím GID, u mě uživatel vmail:vmail
a vůbec je tam několik zásadních odlišností od běžného qmailu)

/etc/maildrop/maildroprc
-------------------------
logfile "./maildroprc.log"
SHELL="/bin/sh"