Balik kernel-headers ve FC3

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Úterý Květen 17 11:24:57 CEST 2005

Borek Lupomesky wrote:

>    Aha... nedoslo mi, ze "kernel-headers" nemusi byt primo jmena toho RPMka. Kazdopadne instalace pres up2date uz to vyresila.
>
>    Diky, Borek

teda ja takovyhle nazev taky nikdy nevidel... Ja mel dycinky vsude jenom
kernel-headers :o/

ilicz
--
"Autobusova stanice je misto, kde zastavuji autobusy. Vlakova stanice je
misto, kde zastavuji vlaky. Na svem pocitaci mam pracovni stanici... ;o)"

David 'Ilicz' Klementa
mail: ilicz(at)seznam(dot)cz
ICQ: #137287977
GSM: +420 721 811 539