xmms a preruseni pri vytizeni

Radek Kubicek r.kubaz na seznam.cz
Úterý Květen 17 11:48:09 CEST 2005

Beep-media-player taky neni zrovna nejzivejsi a AmaroK se mi nepodarilo zprovoznit
kvuli nesmyslne zavislosti na KMail (fakt nevedu!! :-|). Jeste by mohl byt docela
schopny Aqualung (http://aqualung.sf.net), ale ten se choval nejak divne :-(

Opravdu je docela tezke najit nahradu za XMMS, ale ten mi spise vytuhava nez chodi,
takze bych to asi potreboval taky...

Pouzivam Gentoo.

--
                                  /'^'\
                                (( O O ))

          E-mail:            .oooO                 Jabber: kubaz na jabber.cz
  radek.kubicek na gmail.com    (   )    Oooo.                kubaz na jabber.org
                                      (_/