Uzivateli nenabiha X

Vlastimil Ott linux na e-ott.info
Úterý Květen 17 22:10:10 CEST 2005

Jan Reznicek napsal/a dne 17.05.2005 07:40:

> nstavena, ale kdyz se mi zacnou spoustet X s automatickym prihlasenim,
> zustane to viset na modrem pozadi s otacejicim se kurzorem. Ovsem kdyz X

Nejaky program, spousteny z .xinitrc, neskoncil. Typicky ho nespoustite
pomoci 'exec jmeno-programu', nebo ho tak spoustite, ale nemate na konci
ampersand. Jenom je mi divne, ze by to menila aktualizace - ale Mdk
nepouzivam, tak nevim.

> utnu a spustim startx jako root, tak to nabehne. Zkousel jsem taky

To znamena, ze root nema v .xinitrc nic. Treba ;)

> smazat uzivatelskou konfiguraci KDE, ale nepomohlo to. Nemate nekdo

To by nemelo hrat roli, protoze by to pak byl bug, ktery by se projevil
i ostatnim - ale predevsim by mandrivu takto ven asi nepustili.

> napad, co s tim? Diky.

Jeste mrknete do .xsession-errors, tam byste mel videt, co dela problem...

--vo

--

Vlastimil Ott
www.e-ott.info