drivery ATI (X700) - jake mate zkusenosti?

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Středa Květen 18 12:32:47 CEST 2005

Dne středa 18 května 2005 6:58 Karel Petru napsal(a):

> Bohuzel se ma predtucha vice mene potvrdila. Budu cekat dal - a to
> pritom nemam nejake specielni pozadavky: AMD64 nebo Turion + Nvidia +

To mě jako speciální požadavek docela připadá ;)

> slusna klavesnice a aby toho chodilo co mozna nejvic. Zda se mi, ze
> podpora Linuxu je ze strany vyrobcu laptopu prakticky nulova.

Otázka je, co si představujete pod pojmem podpora výrobců. Jestli přibalené
CDčko s binárními ovladači pro Linux, tak taková podpora je opravdu nulová a
díky bohu za to. Pokud myslíte podporu v jádře, tak ta je podle mě stejně
dobrá jako u stolních PC

> Ten Acer 1524 nema samostatne klavesy PgUp, PgDn, ale pouze pres Fn,
> Acer 5024 ma zase ATI.

Popravdě já bych radši koupil (a taky jsem to tak udělal) starší/repasovaný
IBM notebook než jakýkoliv ACER, Asus, HP, Prestigio atd. Ono u notebooku jde
primárně o jiné věci než jenom o součet co nejvýkonějších komponent.
Obzvlášť, pokud má sloužit jako primární pracovní nástroj.

> Notebooky jsou samy Intel (dobrej marketing) :(

Přiznejme si, že Intel nemá v mobilní oblasti konkurenci a to říkám jako
člověk, co by si do stolního PC Intel nedal ani omylem. Mobilní athlony byly
zajímavé ve srovnáním s mobilním P4/celerem (ale to bylo totální fiasko), ale
na Centrino nemají.  A Turion je zatím příliš velká novinka na vynášení
nějakých soudů.

Ctirad