Statistika přístupů na Internet na Squid proxy serveru

Karel Kral konve na quick.cz
Středa Květen 18 11:19:42 CEST 2005

Dobry den,

Petr.Balner na opa.os.ds.mfcr.cz napsal(a):

> Můžete mi doporučit řešení pro sledování a zpracování statistiky provozu na proxy serveru Squid.
> Potřebuji mít informace o tom KDO, KDY, KAM a JAK ČASTO chodí.
> Nejlépe, aby se zobrazovaly názvy počítaču, nejen IP adresy.
> Mohou být dvě varianty:
> 1) Squid 2.5 stable6 na Fedora Core3
> 2) Squid 2.3 stable4 na RedHat 7.1

Zkuste juknout jeste na squint (nahlizi se na to pres browser - je treba
mit nejakej http server). Ale koukam ze home pages nejak nejedou...
Hledal jsem neco jednoduchyho, rychlyho a prehlednyho. Nema to sice
zadny grafy, ale me se to libi.

Karel Kral
---