Problem s eth0 v mandrake 10.1

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Čtvrtek Květen 19 14:20:16 CEST 2005

> 4 packets transmitted, 0 received, +3 errors, 100% packet loss, time 2999ms
> , pipe 3
>
> A toto mi to vyhodi , nejsem nejaky anglictinar ale doslo mi, ze neco neni v poradku s dostupnosti ciloveho pocitace tedy v
> mem pripade proxy serveru (192.168.1.254) .

Sice 4 pingy je dost maly vzorek, ale predpokladam ze jste to nechal
bezet i delsi dobu, a stale byl 100% packet loss.

Nefunguje vam vubec TCP/IP spojeni s proxy serverem. Mate dobre
nastavene routovani? Zkuste pro jistotu zadat na klientovi prikaz
"/sbin/route -n" a poslete vysledek do konference.

--
Milos Prudek
http://www.spoxdesign.com - your web usability testing