LDAP+Thunderbird

Milan Ježek mijezek na pb.cz
Čtvrtek Květen 19 22:19:15 CEST 2005

jaké schéma a jaké attributy musím použít, pokud chci použít slapd jako
ldap pro mailové klienty? Nějak se nemohu dopracovat zdárného výsledku.
A jak provést kontrolu, že mám údaje správné?
mám strukturu
dn: o=testsrv,c=cz
dn: ou=People,o=testsrv,c=cz;

dn: uid=jezek,ou=People,o=testsrv,c=cz
uid: jezek
sn: jezek
displayName: Milan Jezek
cn: Milan Jezek
mail: milan.jezek na testsrv.cz
objectClass: sambaSamAcount
objectClass: account
objectClass: inetOrgPerson

ale při této konfiguraci mi po připojení ThunderBirdu k LDAP nevrátí
žádné uživatele.
kde jsem co pochopil špatně?

dík Milan

--