Upgrade MySQL na FC3

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Květen 20 09:51:45 CEST 2005

Horacek Petr wrote:
> Dobry den preji
>
> mam server, na kterem bezi FC3 a MySQL 3.23.58-13.
>
> MySQL bych chtel (spis pod natlakem musim) upgradovat na verzi 4.X.X.
> Kdyz jsem se dival na rpmfind.net, jedina ctyrkova verze je 4.1.11-2,
> ale pro FC Development.
>
> Muzu ji s klidnym svedomim pouzit, nebo mam cekat nejake problemy? Ono
> je s tim potreba upgradovat celkem dost veci a mam strach z toho, aby mi
> nesli do kytek ostatni sluzby na serveru (apache, postfix).

Ja zatim take radsi zustavam u 3.23.x, ale rozhodne si napred nekde zjistete
vsechna hesla vsech uzivatelu, protoze 4-kova rada je uklada jinak a po
zmene na 4ku to prestane cele fungovat. Jedna se o tabulku mysql.user
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz