xmms a preruseni pri vytizeni

Radek Kubicek r.kubaz na seznam.cz
Pátek Květen 20 14:11:36 CEST 2005

On Tue, 17 May 2005 11:59:57 +0200
Radomir Fojtik <radfoj na seznam.cz> wrote:

> Pokud pouzivate alsu+dmix a xmms se zasekava, zkuste v nastaveni vypnout
> "mmap mode".

To jsem zkousel a porad stejne. Nevim, jestli se to nekomu take stava, ale
obcas vytuhava i pri otevreni nove skladby, napr. z mc.
BTW: Mate nekdo konfigurak .asoundrc takovy, aby fungovalo mixovani? Vzdycky
kdyz mam pustene XMMS a prijde mi zprava na Licq, tak to neslysim a XMMS po
chvilce zastavi prehravani s chybou :-( ZKousel jsem v Licq nastavil "play"
i "aplay" a vysledek je stejny.

> Amarok zavisly na kmailu? Pokud je to patrne z "emerge -avt amarok",
> prosim o vypis.

ano, je to klasicky z emerge -v amarok. dokonce i bez KDE flagu. Ta zavislost
neni pri emergovani, ale po spusteni se mi po chvilce zobrazi hlaska, ze
nemuze nalezt potrebny KMail a okamzite se ukonci... juj, takhle jsem si
uz dlouho nezanadaval :-D

--
***** BEGIN OF SIGNATURE *****

* Radek Kubíček
* -------------
* student of FIT VUT
  Brno, Czech republic
  Central Europe, EU

* Mobil (cell): (+420) 777 342 655
* ICQ: 159481295
* E-mail: radek.kubicek na gmail.com
* Jabber: kubaz na jabber.cz, kubaz na jabber.org
* AIM: ku8az na aim.com
* MSN: ku8az na hotmail.com

***** END OF SIGNATURE *****