Upgrade MySQL na FC3

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Květen 20 14:22:14 CEST 2005

Michal Čihař <mailto:michal na cihar.com> wrote:
> Omlouvám se, mylně jsem předpokládal, že nové MySQL
> instalujete proto, že
> chcete využít některé jeho nové vlastnosti. Pokud tomu tak není, tak

	Ne; protože to vyžaduje aplikace, která je provozovaná (není to v
PHP ani to není navázáno na Web) zákazníkem. Zákazník však požadoval WWW
admin rozhranní, tak co lepšího vzít něž phpMyAdmin, který považuji za
slušný nástroj, zejména když sám říká, podporujeme MySQl až do 5.0.X (5.1.X
zatím údajně ne) a v prerekvizitách jsem inkompatibilitu s verzí PHP v RHEL3
bohužel nenašel, asi to nikomu nestálo za to zmínit...:-( (škoda, ušetřilo
by to dle Google dost hodně času hodně lidem)