Rychly mail client alebo linux nie je pomaly

Neděle Květen 22 13:03:57 CEST 2005

Peter Surda <shurdeek na routehat.org> wrote:
> Vsetky skusane webmaily boli take pomale preto, ze pri kazdom kliku
> komplet loadovali cely folder, sortovali ho atd. Na toto dovod nie je,
> mozes si to cachovat a cez imap transferovat len msgid (tak to robia
> "poriadne" clienty).

co je z principu na webmailoch dost tazko implementovatelne.
kedze kazdy http request znamena nove vyvolanie skriptu. Toz, bezstavovost
HTTP ma svoju cenu a pouzitie HTTP na webmaily nie je bohvieaky napad.

> V prispevku do konfery mi vobec neslo o mejl, ale o princip:
>
> Q: je principialny dovod, aby linux/perl/mysql/maildir/imap/webmail bol pomaly?

je tu niekolko principialnych dovodov aby to bolo dost pomalsie ako praca s
obycajnym mail klientom.

Windows found: (R)emove, (E)rase, (D)elete