bridbe pod linux pres wifi kartu

Michal Rybárik michal na rybarik.sk
Neděle Květen 22 20:59:03 CEST 2005

6ac> Dobry den, chtel jsem se zeptat jestli je mozne nejak udelat bridge
6ac> mezi eth0 a wlan0 kdy wlan0 je v client modu. Nekde jsem cetl ze to
6ac> nejde. Po tom co jsem to skusil to opravdu nejede. Mezi eth0 a eth1 mi
6ac> to funguje tak jak ma mezi wlan0 a eth1 bohuzel ne. Je nejaka moznost
6ac> jak to zprovoznit.

co som ja videl, tak sa pouzival patchnuty bridge, konkretne tusim
brctl. bol v nom naviac NAT 2.5, ktory prekladal MAC adresy tak, ze
AP-cko vzdy videlo iba MAC wifi karty, nie MAC sietovky zabridgeovanej
za nou. sudim ze to bude preto, lebo AP-cko posle pakety len
zariadeniu ktore ma asociovane, co nie je sietovka stroja, ale wifi
karta.

--
s pozdravom
michal na rybarik.sk