Rychly mail client alebo linux nie je pomaly

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Neděle Květen 22 21:19:54 CEST 2005

> Ja si vobec nemyslim ze som nejaky uzasny programator, a *napriek* tomu sa mi
> podarilo spravit webmail, ktory je *radovo* rychlejsi ako vsetky ostatne co som
> skusal. A casto aj ako newebovy IMAP client. Ma to ani nie 1000 riadkov a trvalo
> to ca 20 hodin. Co to hovori o tych ostatnych programatoroch? To nech si
> rozhodne kazdy sam.

Jsem sam komu tahle debata zacina vadit nebo ne? Pokud je vas ani 1000
radku dlouhy kod tak super trooper uzasny, dejte tem ostatnim amaterum
pisicich a vylepsujicich nejruznejsi webmaily poradnou lekci a
zverejnete svoji aplikaci pod takovou licenci, jaka vam vyhovuje. Muzete
se stat slavnym a znamym.
Pokud ovsem hodlate pokracovat v podobnem troufam si rict velmi
arogantnim a preziravem tonu vuci praci druhych, tak si brzy uzenete
povest chvastala obecneho.

--
Zdeněk Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandriva.contactel.cz