Presmerovani portu na jinou IP

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Pondělí Květen 23 08:01:49 CEST 2005

Jaroslav Prodelal wrote:
> Dobry den,
>
>    rad bych se zeptal, zda je mozne vyresit nejakymi vicemene
> standardnimi prostredky v Linuxu jiste preklenovaci obdobi pro
> presmerovani sluzeb na jiny server. Potreboval bych, abych mohl napriklad
>
> 	IP1:XX			IP2:YY
> client   -->    server IP1:22    -->   server IP2:YY
>   |                                        |
>   |----------- > komunikace < -------------|
>
> Tedy se mi jedna napriklad o presmerovani SSH, IMAP, POP,...
>
> Predpokladam, ze by to mohlo jit pres nejakou proxy, resp. budu pro WWW
> [...]

Jestli jsem to pochopil dobre, mel by stacit uplne obycejny port
forwarding na urovni iptables...

ilicz

--
"Autobusova stanice je misto, kde zastavuji autobusy. Vlakova stanice je
misto, kde zastavuji vlaky. Na svem pocitaci mam pracovni stanici... ;o)"

David 'Ilicz' Klementa
mail: ilicz (at) seznam (dot) cz
ICQ: #137287977
GSM: +420 721 811 539