OT: SUSE 9.3

Jan Volesak volesak na aristia.cz
Pondělí Květen 23 10:33:18 CEST 2005

Dobry den,
prosim o info, vite-li nekdo. Sosnul jsem
ftp://ftp.suse.com/pub/suse/i386/9.3/ vypalil jsem si image a zkousim
instalovat. V okamziku kdy chce sahnout na ftp, nahlasi neexistenci
souboru. Zkousel jsem to i ze samotneho ftp.suse.com abych se ujistil,
ze jsem neco nepodelal. Kdyz mu od sebe nabidnu adresar s verzi 9.2 tak
to zacne chroustat image ale samozrejme to skonci chybou, takze to fakt
vypada, ze je neci v neporadku v souborech 9.3.
 Ta ftp verze jeste neni ready pro instalaci? Nebo je nejaky problem?
Domnival jsem se, ze kdyz tam uz dali vse, vc. boot.iso, je to k
pouziti.
Diky z rady
Honza Volesak