VFS a SCSI

Martin Konicek markon na gmail.com
Pondělí Květen 23 19:40:40 CEST 2005

Rozhodl jsem se, ze vymenim zastaraly server s Fedora Core 2 za novy a
zkopiruji na nej data. Problem je, ze novy server ma trosku jine
usporadani disku a take SCSI RAID radic 3ware 8006.

Postupoval jsem nasledovne:
* vytvoril partition (ext2 /boot, ext3 /, reiserfs /home)
* pres dump, restore zkopiroval strukturu dat
* upravil /etc/fstab
* upravil grub.conf
* nainstaloval do MBR
* do initrd pridal ovladac 3w-xxxx

Bohuzel Fedora 2 stale trva na svem:
Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on unknown-block(0,0)

A to i presto, ze ve vypisu spravne nahraje ovladac 3ware, dokonce i
najde virtualni sda disk, i pres to se nemuze pripojit k disku
/dev/sda2

Zvlastni je, ze kdyz jako rescue nabootuji se slackware CD, dam raid.s
root=/dev/sda2 noinitrd ro, tak vse funguje.

Nechapu, jak je mozne, ze kdyz jsem ovladac vlozil do initrd, nahraje
se, furt je problem.Zkousel jsem proto prekompilovat kernel, ale zase
mi to napsalo hlasku not found libperl.so. Jiste, muzu tam tu knihovnu
dohrat, ale proc tam sakra chybi, kdyz dam chroot /mnt/sysimage, to mi
prijde uplne podivne

Mate nekdo zkusenosti s prechodem z IDA na SCSI?

--
=========
Martin Koníček

--