nelze AVI převést na VCD

iko iko na kamarad.cz
Úterý Květen 24 09:19:04 CEST 2005

aha, uz viem, prave ma to caplo do hlavy. je to uplne jasne. vysvetlim.
ako si vsimnes z toho co si sem poslal, bitrate zakodovaneho videa je
0kbsp. z toho mi je jasne, ze zdrojove video nema 25 obrazkov za
sekundu. koder v mencoderi (mozno to tak musi byt vsade) vyzaduje pri
pakovani do mpeg1/2 25fps !!! inak nekoduje video, napise o tom hlasku,
ale pokracuje bez videa. ciastocne riesenie je -ofps 25, ale zrejme sa
ti rozide zvuk s obrazom. ako moc zalezi na tom, aky je zdrojovy
bitrate. ja to riesim tak, ze kodim zvlast zvuk, zvlast obraz a zvuk
stlacim (time stretch) na spravnu dlzku a potom to zas spojim dokopy. no
skus si to s tym -ofps 25 a pozri ci ti sedi obraz so zvukom.

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises